2017. június 6., kedd

húha

húha.
annyi minden történik. olyan boldog vagyok. nem emlékszem, hogy voltam-e ilyen boldog. ha igen is, nem számít, mert most olyan érzés, mintha sose lettem volna boldogabb! csak állni a peronon és táncolni a hangosbemondó szövegére. csak fogni a kezét, amíg el nem indul a vonat. csak keresni valamit a laptopon, és érezni, hogy simogatja a hátam. olyan könnyű. olyan könnyű vele(m) minden. olyan könnyű boldognak lenni vele.
az az érzés, hogy ti vagytok a legszebb pár, s senki nem szerette még így egymást a világon, mint ti. :) elképesztő.

húha. egy éve ilyenkor még csak beszélgetgettünk, s pedzegettünk a témát, hogy jó lenne Tusványoson találkozni, s most esek ki az ablakon, olyan szerelmes vagyok :)
szóval húha.

néztem egy videót valamikor, amiben benne volt, hogy úgy tudsz a legkönnyebben boldog lenni, ha a jelenre koncentrálsz. nem filózol s stresszelsz jövőbeli dolgokon, amiken valószínű nem tudsz változtatni, hanem megéled, ami épp történik veled. pl. amikor mosod a kezed, akkor nem azon gondolkodsz, hogy vajon eléred-e a buszt, hanem csak érzed, ahogy zubog a meleg víz a kezedre, s beszívod a szappan illatát stb. vele meg... húha. csak úgy repül az idő. s minden pillanat olyan szép, s olyan jó. nem is koncentrálni, hogy jól érezzem magam. emellett meg sosem elég. belőle sosem elég. ha egy napot vagyunk együtt, ha hármat, vagy akár egy hetet, mindig úgy érzem, hogy nem elég. :)

húha. de jó tud lenni, ha valaki szeret. s ha te is szereted úgy, ahogy ő. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése